Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Voor het plaatsen van sommige cookies hebben we echter wel je toestemming nodig. Als je meer wilt weten over de cookies die wij gebruiken en de gegevens die we daarmee verzamelen, lees dan onze Privacyverklaring

Ik ga akkoord

Klantenservice

Onze klantenservice is er voor jou om al jouw vragen te beantwoorden en je te helpen, ook met het maken van jouw foto product. Aarzel niet om ons te benaderen, dat kan via chat, e-mail en je kan ons ook gewoon bellen. Alle contactgegevens kun je vinden op onze contactpagina.

Hieronder zie je alvast een overzicht van de meest gestelde vragen. Mocht je vraag er niet bij zitten, vul dan het formulier (onderaan de pagina) in of chat met ons als we online zijn. Bellen of mailen kan natuurlijk ook. We helpen je graag!

Veelgestelde vragen

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Normaal gesproken vindt de bezorging van je pakket plaats tussen 1 en 5 werkdagen nadat je je bestelling hebt betaald.

In de orderbevestiging vermelden wij wanneer je bestelling naar verwachting wordt verzonden. Wanneer wij jouw bestelling hebben verzonden, krijg je van ons een verzendbevestiging per e-mail met een Track & Trace code zodat jij precies kunt zien waar jouw pakket is.

Kan ik een spoed bestelling plaatsen?

Jouw bestelling wordt, nadat die naar ons verstuurd is, direct verwerkt door een volledig geautomatiseerd systeem. Daardoor kun je deze jammer genoeg niet meer wijzigen, versnellen of annuleren.

Heb je toch vragen over je bestelling? Laat het ons weten. Wij bekijken graag wat we voor je kunnen doen.

Hoe verstuur ik mijn pakket naar het buitenland?

Het is mogelijk om jouw bestelling internationaal te laten versturen.

Wil je de levertijden en de verzendkosten voor het land van bestemming weten? Neem dan contact op met de klantenservice.

Bestelling al geplaatst?

Heb je al een bestelling geplaatst? Dan krijg je van ons een orderbevestiging per e-mail met de verwachte levertijd.

Mocht je bestelling eerder klaar zijn dan aangegeven, dan wordt je aankoop natuurlijk ook eerder verzonden! Je krijgt van ons een verzendbevestiging per e-mail met een Track & Trace code zodat je precies kan zien waar je bestelling is.

Als je bestelling vertraging oploopt nemen wij altijd contact met je op.

Hoe kan ik een bestelling retourneren?

Mocht je echter niet tevreden zijn over het eindresultaat van je bestelling (bijvoorbeeld bij een beschadiging of ander defect), dan zijn wij altijd bereid te bespreken wat de oorzaak hiervan is. Aangezien het om gepersonaliseerde fotoproducten gaat, is het afhankelijk van de oorzaak hoe het opgelost kan worden.

Heb ik een bedenktijd voor de producten van Fotostunter?

In het verlengde van het herroepingsrecht is er geen bedenktijd van toepassing. Normaliter is een wettelijke bedenktijd van veertien dagen van toepassing bij een koop op afstand.

Hieronder vallen niet de gepersonaliseerde/maatwerkproducten die via Fotostunter besteld kunnen worden, zoals een fotoboek of ander fotoproduct. Er is dus geen bedenktijd van toepassing bij Fotostunter.

Beschik ik over een herroepingsrecht?

Als consument beschik je, zoals beschreven in onze algemene voorwaarden, niet over een herroepingsrecht. De producten van Fotostunter zijn namelijk uitgesloten van het herroepingsrecht, omdat dit om gepersonaliseerde/maatwerk producten gaat.

Klacht of ontevreden over het product?

Klacht of ontevreden over het product?

Het kan natuurlijk voorkomen dat het geleverde product niet helemaal voldoet aan jouw verwachtingen. Dit vinden wij erg jammer en willen graag samen met jou naar een passende oplossing zoeken.

Ben je ontevreden over bijvoorbeeld een beschadiging of afwijking in de kwaliteit? Stuur ons dan een foto toe van het product samen met het ordernummer via de e-mail of chat. Voor overige vragen kun je ook altijd telefonisch contact met ons opnemen.

E-mailadres: klantenservice@fotostunter.nl

Telefoonnummer: +31 36 720 0621

Telefonisch bereikbaar op: Maandag t/m vrijdag: 09:00 - 17:30

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, hoe kan dit?

Als je een bestelling bij Fotostunter hebt geplaatst, ontvang je altijd verzendbevestiging van ons.

Doorgaans vindt de bezorging de volgende dag plaats, vanaf het moment dat je de verzendbevestiging hebt ontvangen.

In sommige gevallen kan dit 1 tot 7 dagen extra met zich meebrengen.

Als je bestelling op vrijdag verzonden wordt, dan vindt de bezorging over het algemeen ook op zaterdag plaats. Dit kan in sommige gevallen ook na het weekend plaatsvinden. Vaak wordt dan je bestelling op dinsdag afgeleverd.

Is de levertijd van je product verstreken dan kan het zijn dat je order onderweg is met PostNL. Fotostunter streeft ernaar haar producten uiterlijk op de 5e werkdag te verzenden. Deze tijd gaat lopen op het moment dat je bestelling geplaatst is en de betaling voltooid is.

Heb je na 3 werkdagen na de verzendbevestiging je bestelling nog niet ontvangen? Neem contact op met onze klantenservice. Vergeet niet je ordernummer bij de hand te houden.

Kan ik achteraf nog wijzigingen doorvoeren in mijn bestelling?

Als je een bestelling bij Fotostunter hebt geplaatst en je wilt achteraf nog een wijziging doorvoeren, dan is het per bestelling afhankelijk of en in hoeverre dit mogelijk is.

Er wordt namelijk gewerkt met een geautomatiseerd proces, waardoor alle bestellingen vrijwel direct na ontvangst in productie worden genomen.

Het hangt daarom af van het tijdstip waarop je nog een wijziging wil doorgeven. Neem direct na plaatsing van de bestelling contact op met de klantenservice via 036-720 06 21. Dit kan van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 - 17:30

Houd je ordernummer bij de hand, zodat er onze medewerker gelijk alle bestelgegevens kan opzoeken en kan aangeven of wijzigingen nog mogelijk zijn.

Let op: Het per mail doorgeven van wijzigingen kan in sommige gevallen te laat gelezen worden en daarom niet meer mogelijk zijn. Neem daarom bij voorkeur telefonisch contact met ons op.

Buiten kantoortijden kun je ons natuurlijk ook een e-mail sturen. Vermeld wel je telefoonnummer in je e-mail zodat wij je kunnen bellen mocht dit nodig zijn.

Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Onze contactgegevens vindt je op onze contactpagina. Het is natuurlijk ook mogelijk om een e-mail te sturen naar klantenservice@fotostunter.nl, een chatbericht te sturen via de chat button of te bellen naar 036-720 06 21.

Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag 9.00-17.30 uur.

Niet bereikbaar: Kun je ons niet bereiken op 036-720 06 21? Neem dan contact op met 06- 57 66 2229.

Wanneer krijg ik reactie op mijn bericht?

Wanneer u een bericht verstuurd heeft via het contactformulier of per e-mail, krijgt u binnen één werkdag een reactie.

Hoe hoog zijn de verzendkosten?

De verzendkosten hangen af van het formaat van de bestelde producten en het gewicht ervan. Wij hanteren daarvoor de PostNL tarieven.

Als je een product in onze winkelwagen zet wordt direct aangegeven wat de verzendkosten zullen zijn. Bij hele grote producten zoals tuinposters van 200x150 cm wordt er speciaal vervoer geregeld, aangezien Post NL deze niet standaard kan bezorgen.

Hieronder een kort overzicht van de tarieven:

Formaat Gewicht Omschrijving Kosten
max. 38 × 26,5 × 3,2 cm 0 - 2 kg Brievenbuspakje € 3,90
max. 100 × 50 × 50 cm 0 - 10 kg Pakket € 6,50
max. 176 × 78 × 58 cm 10 - 30 kg Pakket € 12,71
> 176 × 78 × 58 cm > 30 kg Speciale levering € 19,95

Kom je er niet uit? Laat het ons dan even weten! We zijn elke werkdag bereikbaar tussen 09:00 en 17:30 uur op +31 (0)36 7200 621. Mailen of chatten (klik op de pop-up) kan natuurlijk ook.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Normaal gesproken vindt de bezorging van je pakket plaats tussen 1 en 5 werkdagen nadat je je bestelling hebt betaald.

In de orderbevestiging vermelden wij wanneer je bestelling naar verwachting wordt verzonden. Wanneer wij jouw bestelling hebben verzonden, krijg je van ons een verzendbevestiging per e-mail met een Track & Trace code zodat jij precies kunt zien waar jouw pakket is.

Kan ik een spoed bestelling plaatsen?

Jouw bestelling wordt, nadat die naar ons verstuurd is, direct verwerkt door een volledig geautomatiseerd systeem. Daardoor kun je deze jammer genoeg niet meer wijzigen, versnellen of annuleren.

Heb je toch vragen over je bestelling? Laat het ons weten. Wij bekijken graag wat we voor je kunnen doen.

Hoe verstuur ik mijn pakket naar het buitenland?

Het is mogelijk om jouw bestelling internationaal te laten versturen.

Wil je de levertijden en de verzendkosten voor het land van bestemming weten? Neem dan contact op met de klantenservice.

Bestelling al geplaatst?

Heb je al een bestelling geplaatst? Dan krijg je van ons een orderbevestiging per e-mail met de verwachte levertijd.

Mocht je bestelling eerder klaar zijn dan aangegeven, dan wordt je aankoop natuurlijk ook eerder verzonden! Je krijgt van ons een verzendbevestiging per e-mail met een Track & Trace code zodat je precies kan zien waar je bestelling is.

Als je bestelling vertraging oploopt nemen wij altijd contact met je op.

Hoe kan ik een bestelling retourneren?

Mocht je echter niet tevreden zijn over het eindresultaat van je bestelling (bijvoorbeeld bij een beschadiging of ander defect), dan zijn wij altijd bereid te bespreken wat de oorzaak hiervan is. Aangezien het om gepersonaliseerde fotoproducten gaat, is het afhankelijk van de oorzaak hoe het opgelost kan worden.

Heb ik een bedenktijd voor de producten van Fotostunter?

In het verlengde van het herroepingsrecht is er geen bedenktijd van toepassing. Normaliter is een wettelijke bedenktijd van veertien dagen van toepassing bij een koop op afstand.

Hieronder vallen niet de gepersonaliseerde/maatwerkproducten die via Fotostunter besteld kunnen worden, zoals een fotoboek of ander fotoproduct. Er is dus geen bedenktijd van toepassing bij Fotostunter.

Beschik ik over een herroepingsrecht?

Als consument beschik je, zoals beschreven in onze algemene voorwaarden, niet over een herroepingsrecht. De producten van Fotostunter zijn namelijk uitgesloten van het herroepingsrecht, omdat dit om gepersonaliseerde/maatwerk producten gaat.

Klacht of ontevreden over het product?

Klacht of ontevreden over het product?

Het kan natuurlijk voorkomen dat het geleverde product niet helemaal voldoet aan jouw verwachtingen. Dit vinden wij erg jammer en willen graag samen met jou naar een passende oplossing zoeken.

Ben je ontevreden over bijvoorbeeld een beschadiging of afwijking in de kwaliteit? Stuur ons dan een foto toe van het product samen met het ordernummer via de e-mail of chat. Voor overige vragen kun je ook altijd telefonisch contact met ons opnemen.

E-mailadres: klantenservice@fotostunter.nl

Telefoonnummer: +31 36 720 0621

Telefonisch bereikbaar op: Maandag t/m vrijdag: 09:00 - 17:30

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, hoe kan dit?

Als je een bestelling bij Fotostunter hebt geplaatst, ontvang je altijd verzendbevestiging van ons.

Doorgaans vindt de bezorging de volgende dag plaats, vanaf het moment dat je de verzendbevestiging hebt ontvangen.

In sommige gevallen kan dit 1 tot 7 dagen extra met zich meebrengen.

Als je bestelling op vrijdag verzonden wordt, dan vindt de bezorging over het algemeen ook op zaterdag plaats. Dit kan in sommige gevallen ook na het weekend plaatsvinden. Vaak wordt dan je bestelling op dinsdag afgeleverd.

Is de levertijd van je product verstreken dan kan het zijn dat je order onderweg is met PostNL. Fotostunter streeft ernaar haar producten uiterlijk op de 5e werkdag te verzenden. Deze tijd gaat lopen op het moment dat je bestelling geplaatst is en de betaling voltooid is.

Heb je na 3 werkdagen na de verzendbevestiging je bestelling nog niet ontvangen? Neem contact op met onze klantenservice. Vergeet niet je ordernummer bij de hand te houden.

Kan ik achteraf nog wijzigingen doorvoeren in mijn bestelling?

Als je een bestelling bij Fotostunter hebt geplaatst en je wilt achteraf nog een wijziging doorvoeren, dan is het per bestelling afhankelijk of en in hoeverre dit mogelijk is.

Er wordt namelijk gewerkt met een geautomatiseerd proces, waardoor alle bestellingen vrijwel direct na ontvangst in productie worden genomen.

Het hangt daarom af van het tijdstip waarop je nog een wijziging wil doorgeven. Neem direct na plaatsing van de bestelling contact op met de klantenservice via 036-720 06 21. Dit kan van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 - 17:30

Houd je ordernummer bij de hand, zodat er onze medewerker gelijk alle bestelgegevens kan opzoeken en kan aangeven of wijzigingen nog mogelijk zijn.

Let op: Het per mail doorgeven van wijzigingen kan in sommige gevallen te laat gelezen worden en daarom niet meer mogelijk zijn. Neem daarom bij voorkeur telefonisch contact met ons op.

Buiten kantoortijden kun je ons natuurlijk ook een e-mail sturen. Vermeld wel je telefoonnummer in je e-mail zodat wij je kunnen bellen mocht dit nodig zijn.

Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Onze contactgegevens vindt je op onze contactpagina. Het is natuurlijk ook mogelijk om een e-mail te sturen naar klantenservice@fotostunter.nl, een chatbericht te sturen via de chat button of te bellen naar 036-720 06 21.

Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag 9.00-17.30 uur.

Niet bereikbaar: Kun je ons niet bereiken op 036-720 06 21? Neem dan contact op met 06- 57 66 2229.

Wanneer krijg ik reactie op mijn bericht?

Wanneer u een bericht verstuurd heeft via het contactformulier of per e-mail, krijgt u binnen één werkdag een reactie.

Hoe hoog zijn de verzendkosten?

De verzendkosten hangen af van het formaat van de bestelde producten en het gewicht ervan. Wij hanteren daarvoor de PostNL tarieven.

Als je een product in onze winkelwagen zet wordt direct aangegeven wat de verzendkosten zullen zijn. Bij hele grote producten zoals tuinposters van 200x150 cm wordt er speciaal vervoer geregeld, aangezien Post NL deze niet standaard kan bezorgen.

Hieronder een kort overzicht van de tarieven:

Formaat Gewicht Omschrijving Kosten
max. 38 × 26,5 × 3,2 cm 0 - 2 kg Brievenbuspakje € 3,90
max. 100 × 50 × 50 cm 0 - 10 kg Pakket € 6,50
max. 176 × 78 × 58 cm 10 - 30 kg Pakket € 12,71
> 176 × 78 × 58 cm > 30 kg Speciale levering € 19,95

Kom je er niet uit? Laat het ons dan even weten! We zijn elke werkdag bereikbaar tussen 09:00 en 17:30 uur op +31 (0)36 7200 621. Mailen of chatten (klik op de pop-up) kan natuurlijk ook.

Klantenservice

Webwinkel Keurmerk en klantbeoordelingen

BESTELLEN